A.Z.
arhiva
Zadnja izmjena: 25.02.2009 08:58h
Već je čaša vina na dan dovoljna za povećanje opasnosti oboljenja od karcinoma kod žena, upozoravaju znanstvenici, javlja BBC.
Stručnjaci iz Britanskog istraživačkog centra za rak tvrde kako konzumacija samo jednog alkoholnog pića na dan dovodi do dodatnih 7.000 slučajeva oboljenja od karcinoma i to najviše karcinoma dojki u njihovoj zemlji.
Znanstvenici tvrde da što više pijemo, bez obzira radi li se o žestokim pićima, vinu ili pivu, rizik od karcinoma je tim veći.
Istraživanja pokazuju kako je alkohol odgovoran za čak 13 posto slučajeva oboljenja od karcinoma dojki, debelog crijeva, jetre, usta i grla. Najnovija studija provedena je kako bi otkrila u kojoj mjeri umjerena konzumacija alkohola kod žena uzrokuje povećanje opasnosti oboljenja od različitih vrsta karcinoma.
Umjerenom konzumacijom alkoholnih pića smatra se jedno do tri pića na dan, a studija koja je dovela do navedenih zaključaka provođena je u razdoblju od sedam godina.
Pogledajte video Francuzi otkrili: Crveno vino može uzrokovati rak.
Članke mogu komentirati samo članovi kluba.
Prijavite se ili registrirajte u klub. Registracija je besplatna.
TJEDNI HOROSKOPBlizanci, ne trošite lovu! Ribama prijete viroze
KOŽA, STAKLO, VATRA...FOTO: Sajam erotike raspametio Britance
OBITELJ NA PRVOM MJESTUFOTO: Anica Kovač: Prvo žena i majka, onda ostalo
TIPKE KOJE ŽIVOT ZNAČEZnate li što vaš mobitel govori o vama?
KAD VAS OBUZME STRASTKako ukloniti posljedice ljubavnog ugriza?
TJEDNI HOROSKOPRakovi varaju, djevice sumnjaju na prijevaru
TJEDNI HOROSKOPRibe
TJEDNI HOROSKOPJarčevi su površni u ljubavi, a Bikovi svadljivi
TJEDNI HOROSKOPDjevica


































































