MIRIN KUĆNI LJUBIMAC
Što Miloševićev ratni ministar radi u Rovinju?
Slobodan Milošević je umjetnik politike, onako kako je to u slikarstvu bio Van Gogh, pisao je Miloševićev ministar Aleksandar Tijanić.
Što Miloševićev ratni ministar radi u Rovinju?
Najnoviji članci
photo: HRT/screenshot
Aleksandar Tijanić

Autor:
Armando Černjul
foto:
arhiv
TEKST
Objavljeno: 21.09.2008 11:23h

Premda je Aleksandar Tijanić, bivši novinar i urednik beogradskog NIN-a, jednog od najboljih tjednika u Srbiji i Jugoslaviji sedamdesetih i osamdesetih godina, bio prepotentan, narcisoidan i hvalisavac, nitko ne može reći da nije imao kvalitete i hrabrosti, a po mom sudu bio je jedan od najvećih novinarskih fajtera tadašnjeg yu-novinarstva. U Hrvatskoj je '80-ih godina osobito popularan po svojim kolumnama u splitskoj Nedjeljnoj Dalmaciji te je još pisao za Danas i Start.

Međutim, postavlja se opravdano pitanje što u Rovinju radi bivši ministar informiranja i ratni propagandist u fašističkoj vladavini Slobodana Miloševića, vožda i balkanskog Hitlera, ratnog zločinca koji je umro prije nego je osuđen u Haaškom tribunalu? Zašto je tamo savjetnik za medije bivšeg jugoslavenskog

-.-Regional express-.-Vanja Sutlić, Aleksandar Tijanić
Vanja Sutlić, Aleksandar Tijanić
Photo Regional express  
predsjednika Vojislava Koštunice i slugana za sve sisteme, pa čak i suradnik Zorana Đinđića koji je ustrijeljen u mafijaškom stilu? Je li moguće da pokraj takvog direktora Radio-televizije Srbije, koja je bila u službi profašističke JNA i četničkih paravojnih postrojbi, ovih dana sjedi ravnatelj HRT-a Vanja Sutlić?

I umjesto da zagrebački večernji.hr u intervjuu s tim istim Tijanićem postavi takva ili slična pitanja, novinar je objavio razgovor o folk glazbi. I kako Tijanić kaže da će ta srpska bomba folk eksplodirati iznad Hrvatske.

U pisanju ovog teksta o sluganstvu i  informativno-propagandnoj mašineriji Tijanića u službi "velike Srbije" koja je trebala postati "velika Jugoslavija" u srpskim rukama, namjerno se nisam htio služiti hrvatskim izvorom. Srpski su jači i daleko se čuju, a javnost im više vjeruje jer su na stup sramote stavili Aleksandra Tijanića koji ovih dana provodi radni odmor u istarskom gradu gdje su se nekada, osim nekolicine poštenih srpskih umjetnika, odmarali oni koji su sanjali (neki i stvarali) veliku Srbiju i šaptali o šajkači i kokardi.

Tijanić: Milošević je u politici ono što je u slikarstvu Van Gogh

Zbog svojih prljavih politikantskih i neljudskih postupaka, Tijanić je od odvažnog i kvalitetnog novinara postao mora srpskog novinarstva i zato je došao na udar mnogih medija, a posebice

-.-i45.photobucket.com-.-
Photo i45.photobucket.com  
Komiteta pravnika za ljudska prava (Jukon) u Beogradu, koji su zaslužni što će ući u povijest Srbije kao vrlo negativna ličnost. Mnogo toga je već objelodanjeno, pa se stječe dojam kako je već prikazan kao poznati građanin Srbije za kojega možemo slobodno ustvrditi da je opasni politički  prevrtljivac, hohštapler i batinaš.

Biografija Aleksandra Tijanića za 58-godišnjaka je uistinu bogata, ali u njoj prevladava što ne bi želio imati ni jedan novinar i političar. Rođen je 13. prosinca 1949. u Podujevu, a školovao se u Đakovici i Prištini. U novinarskoj karijeri bio je novinar NIN-a od 1976. i do danas je obnašao sljedeće dužnosti: glavni urednik Intervjua, zatim Sportskog žurnala, direktor i glavni urednik TV Politike, vlasnik i glavni urednik Građanina, direktor Radio-televizije Srbije, a surađivao je u brojnim drugim medijima, da bi se 2003. ponovno vratio u NIN. U političkim funkcijama bio je ministar informiranja u Vladi Mirka Marjanovića 1996, kamo ga je, kažu, dovela Mira Marković, supruga Slobodana Miloševića, i savjetnik za medije predsjednika SR Jugoslavije Vojislava Koštunice (2001.-2003.) Mijenjao je gospodare kako mu je najviše odgovaralo. Bio je opčinjen likom predsjednika Jugoslavije Josipa Broza Tita o kojemu je pisao, kao i o nekim njegovim bližim suradnicima (Branko Mikulić, Stane Dolanc...), te bio predsjednik Akcione konferencije Saveza komunista neovisno-izdavačkog poduzeća Politika.

Na početku Miloševićeve karijere nije ga obožavao, ali postao je poznati novinarski ulizica i poltronaš koji se pripremao da se što prije približi Miloševiću i u tome je, moramo mu priznati, imao umijeća i sposobnosti. No, prvi korak je učinio kad se 1988. približio Miri Marković, Miloševićevoj supruzi, koju se smatralo najmoćnijom ženom Srbije, i dogovorio intervju za zagrebački Start (26. srpnja 1988.). Pričalo se, a kasnije i pisalo, da je Mira bila Acina ljubavnica. Već 1991., kad je vožd bljesnuo, Tijanić je požurio da u NIN-u 1991. objavi kako je "Slobodan Milošević umjetnik politike, onako kako je to u slikarstvu bio Van Gogh".

Za Markovićku je 22. srpnja 1994. napisao: "U Srbiji se danas ne kaže - Partiji pomaže Bog, nego

-.--.-
Mira." Jednom je bio pošten i priznao: "Ja sam u specifičnom položaju. Potječem iz vrlo srpske porodice, ultrasrpske. Moj otac se u Drugom svjetskom ratu po dvije godine borio na strani četnika i partizana."         

Nakon Daytonskog sporazuma 1996., Milošević je smijenio ljude u Vladi iz stranke SDA-a (Socijalističke partije Srbije) i na njihovo mjesto postavlja one iz stranke JUL-a koja nije imala svoje članove u Parlamentu. Nije nikakva tajna da je to učinio na preporuku supruge Mire, pa je tako i Tijanić, dotadašnji direktor i glavni urednik BK Televizije (vlasnici braća Karić – op. A.Č.), postavljen za ministra informiranja. I svoje dojučerašnje kolege počeo pljuvati najgorim izrazima.

- Novinari misle da su golubovi, da mogu srati po svakome! - govorio je, a onda je uslijedila još jedna izjava u srpnju 1996. koju je objavio beogradski tjednik Vreme (20. srpnja 1996.): 

- Beograd još uvijek ima najveću medijsku slobodu među svim državama bivše Jugoslavije.

Nastavio je vrijeđati i klevetati sve koji su bili protiv Slobe i Mire i, dakako, njega. Gadno mu je zasmetala Srpska reč, pa je rekao:

- Srpska reč je jedno obično govno i bilo bi dobro za srpsko novinarstvo da taj list ne postoji.

Njegovom su zaslugom prestale raditi radijske postaje Radio B92 i Radio Indeks, zabranio je Radio Smederevo i dao zapečatiti prostorije lista Novi Pančevac u Pančevu.

Ministar tuče novinara i na sudu prijeti da će ga ubiti

S nekim se novinarima robusni ministar, visok 191 centimetar, fizički obračunao. Primjerice, glavnog urednika lista Tabloid Milana Brkića, jednog od najhrabrijih srpskih novinara, pretukao je i na sudu priznao kazneno djelo. Evo što je o tom slučaju Tijanić iskazao na Prvom općinskom sudu u Begradu te 1996. godine:

- Ja sam jutros došao da ga ubijem, jer je on o meni širio lažne tvrdnje. Htio je da me posvađa s Miloševićem, čak je i nudio podatke. Sve je izmislio i ja sam odlučio da ga ubijem, što on i zaslužuje. Kada sam ušao u njegov stan, počeo sam da ga šutiram i da ga udaram, mada je Bundalo izvadio pištolj i uperio mi ga u rebra, ali se ja toga nisam plašio. Izudarao sam Brkića propisno, što je on i zaslužio.   

Ministar i batinaš zbog fizičkog sukoba na Četvrtom općinskom sudu je osuđen na 15 dana zatvora, ali kaznu nije odslužio.

Međutim, Brkić ga se nije uplašio, iako je u Beogradu iz godine u godinu bilo mafijaških oružanih obračuna i ubojstava, pa mu je dugo godina kasnije u Tabloidu napisao opširan članak u kojem je Tijanić opisan u pravom svjetlu, što je bio i što bi mogao postati. Pod naslovom "Odlazak uz plotune i lafete" Brkića piše:

"Aleksandar Tijanić, čovjek koji je paraniodni šižofrenik, bivši Miloševićev ministar informiranja i

Reuters-.--.-Boris Tadić
Boris Tadić
Photo Reuters  
čovjek iz osobnog života Mirjane Marković, opljačkao je RTS za nekoliko stotina tisuća eura. U svom dugom životu policijskog provokatora, Tijanić, uvlačeći se u zadnjicu svojih gospodara, opljačkao je nekoliko stanova, više automobila i zgrnuo desetine milijuna eura, prošlog mjeseca pomirio se s Vladimirom Bebom Popovićem, čovjekom koji je, kao i on, teški duševni bolesnik.(...) Ako srećom po Srbiju premijer Koštunica bude otjeran s vlasti (letkom ili metkom), Aleksandar Tijanić će o njemu napisati najružnije riječi. Otrčat će kod Borisa Tadića, kleknut će, poljubit će ga u ruku i nastaviti da pljačka, otima i svoju šizofreniju liječi terorom onih koji su mu podčinjeni.(...) Po Srbiju bi bilo spasonosno da i Koštunica i Tijanić završe u ludnici. Njihovu bolest trebali bi liječiti ljudi u bijelim mantilima. Za sada su oni na slobodi, okruženi ljudima u maskirnoj-sivomaslinastoj odjeći."

Milošević žrtva obiteljskog atentata

To je Brkić objelodanio kad je Tijanića, jedni kažu, smijenila Markovićka, a drugi da je morao sam otići. Znatno prije izbile su demonstracije glede krađe izbora, a kad više nije bio u Vladi, počeo ih je kritizirati, da bi potom osnovao list Građanin u kojem je drvljem i kamenjem napadao suradnike Mire Marković i postao najveći neprijatelj Miloševića. List je ubrzo propao, ali po običaju, Aco se nije izgubio. Gdje je stigao objaviti osvećivao se Miri i Slobi. Pogotovu nakon 24. rujna 2000. kad je Milošević izgubio izbore i nije priznao pobjedu opozicije, te kad narodne mase izlaze na ulice, Tijanić bježi u Banjaluku iz koje se javlja u Nezavisnim novinama i osvećuje "krvniku s Dedinja".

U  beogradskom listu Danas (29. rujna 2000.) pod naslovom "Slobo je umro zbog ljubavi?" objavio je opširan članak kojem je napisao i ovih nekoliko bisera:

"Ovaj tekst moram napisati dok su još na vlasti ili moram zauvijek šutjeti. Bengalski tigar na kraju svoje vladavine ipak je pokazao jednu ljudsku osobinu. On, koji vlast voli više od Srbije - ovakvim krajem svoje vladavine dokazuje kako Miru voli više od vlasti i Srbije zajedno! Dok Srbija bude gorjela u plamenu, što će ga ove sedmice sami potpaliti, dok taj plamen bude zahvatio i njih, Sloba

Reuters-.--.-... suprotno izjavama oporbe, Srbi su na ulicama slavili...
... suprotno izjavama oporbe, Srbi su na ulicama slavili...
Photo Reuters  
će je držati za ruku. Nijednom joj riječju neće prebaciti svoju političku sudbinu. Oboje znaju zašto Mira vjeruje da ga je stvorila! To joj, smatra ona, daje za pravo i da ga uništi. Faktički, Milošević je žrtva kućnog atentata.(...) Par koji je zaratio sa čitavim svijetom, danas stoji pred ratom sa svojim narodom. Logičan kraj i za njih, i za nas."

U Nezavisnom novinama u prosincu 2000. pod naslovom "90 dana od promene vlasti" napisao je:

"Jedna žena je mislila da je njen muž Bog mada je znala da to nije. Za uzvrat, on je povjerovao kako je veći i od Srbije."

Kažu da se Aleksandar Tijanić prvi put "usrao" u gaće 9. ožujka 2007. kad su članovi Mladih Liberalno-demokratske partije ispred zgrade Radio-televizije Srbije organizirali akciju "Streljački vod za Aleksandra Tijanića". Predsjednik Marko Živković je rekao:

- Danas Aleksandar Tijanić koristi novac građana Srbije da bi vodio svoje privatne ratove i na taj način zloupotrebljava javni servis. Tijanić to radi na isti način kao što je to radio devedesetih, kao najbliži suradnik Mire Marković, a nitko to u ovoj zemlji ne želi reći. Mladi LDP pred tom činjenicom nemaju namjeru okretati glavu. Nismo zaboravili što je radio za vrijeme režima Slobodana Miloševića jer to isto radi i danas, samo po nalogu Vojislava Koštunice.

Živković je podsjetio kako je Tijanić kriminalizirao prvu demokratsku Vladu u Srbiji i da je govorio: "Ako Đinđić preživi, Srbija neće", te da je nelegalno postavljen za direktora RTS-a.

Kako je on, Tijanić, uopće ostao u novinarstvu i to na visokoj dužnosti, a da međunarodna novinarska organizacija šuti?   

Vezani članci
OGLASI
21.09.2008 11:35 h
A što radi na HTV 
Vanja Sutlić (isto Srbin) ili Aca Faca koji naprosto "ovlaži" na Acu Tijanića u Nedjeljom u 2. Uostalom, u članku nema temeljnog podatka o tome kako je Tijanić aterirao na TV. On dolazi iz pisanih medija, a tamo se probio s SSS only preko jednostavne formule - imao je na tacni niz podataka obavještajnih službi blagopočivajuće SFRJ i ovlaštenje da o njima nešto natukne pa su ljudi čitali te članke jer je unutra bila neka cveba nedostupna običnim novinarima i običnim ljudima.
21.09.2008 11:57 h
Kako što radi? 
Pa zar ne znaš kako njegov šef po Srbiji priča da želi postati drugi Sanader. Zar nije logički, došao se dogovoriti s prijateljima.
21.09.2008 11:59 h
Organizatori 
Samo nemojte opet nas Istrijane kriviti i za taj "slučaj". Organizator nije iz Istarske županije a sponzori su bile mnoge hrvatske i inozmene tvrtke koje nisu morale znati da će doći taj koji mi liči na čudaka. Pročitala sam neke novine i portale koji ovih dana pišu o Tijaniću o toj folk bombi. Pa zar je on na taj primitivni balkanski način navukao mnoge hrvagtske novinare koji su, sram ih bilo, šutjeli o njemu.
21.09.2008 12:05 h
Ovako će Tijanić bolje razumjeti 
Поэтому не знаю, каким образом его босс на рассказ о том, что Сербия хочет стать вторым Санадера. Разве не логично, пришел к согласны с друзьями.
21.09.2008 12:09 h
Ništa čudno 
Ministar informisanja Aleksandar Tijanić je prije tri godine bio gost emijsije "Nedjeljom u 2" Aleksandra Stankovića koja je izazvala velike polemike u Hrvatskoj, a pisalo se i u Srbiji odnosno SR Jugoslaviji. Tada je zagrebački Nacional objavio članak o Tijanićevom "tajnovitom" (moji navodnici) boravku u Zagrebu i da se sastao s ravnateljem HTV-a Mirkom Galićem, ali u intervju za jedan beogradski loist Tijanić je rekao da se nije sastao s Galićem. Nacionale je objavio da se on tada susreo s Ninoslavom Pavićem i njegovim suradnikom Stipom Oreškovićem i da su u restoranu "Marcelino" bili glavni uredni Jutarnejg lista Tomislav Vrus, Davor Butković i Rene Bakaković. To je objavljeno, a je li istina vrag će ga znati.
21.09.2008 12:11 h
matrixdc 
Sada bih vas ja častila kavom ili birom!
21.09.2008 17:46 h
Batinaš 
Direktor Radio-televizije Srbije Tijanić izgleda da ima velikog iskustva u "tabanju".
U nekoliko srpskih medija pročitao sam da je u hodniku Prvog Oštinskog suda u Begoradu 27. ožujka ove godine prije suđenja (on je bio tužitelj) pesnicom u glavu udario Miloša Lukovića, člana LDP-a a 27. travnja u Begoradu više puta pesnicama udario Roberta Tomaša, također člana LDP-a. Moji prijatelji kažu da su čuli kako je izudarao još neke ljude. Kako to da niko nije pretukao u Rovinju ili se to može dogoditi ako još nije otputovao u Beograd. Možda Tijanić ima depresiju, znajući da će se njegov rodni kraj Kosovo zauvijek otcjepiti od Srbije. Ako se tako bude nastavilo i BVojvodina će jednoga dana reći ciao, a onda će Srbija biti manja od Hrvatske.
21.09.2008 19:13 h
E moj nestore 
Manji su oni nego ti uopće misliš, a što se zemljopisno tiče očito je da će biti još manji. Zasigurno nikad više ona "velika" a uskoro Beogradski pašaluk. To im je sudbina.
21.09.2008 19:17 h
Autoru 
Ne dijelim potpuno vase misljenje o Milosevicu. Isuvise je sektarski nazivati ga krvnikom sa Balkana, nazivati njegovu vladavinu fasistickom!
Zar nije pojam "Velike Srbije" Seseljev?
Zar nije Martic htio Milosevica uvuci u rat protiv Hrvatske. Zar nije Milosevic nastojao da uvjeri krajisnicke lidere da potpisu "ono najvise sto su si mogli osigurati"?
Milosevica je americka politika "vukla za rukav" da potpise "simo" da potpise "tamo"!
Plan Cuttilliero koji je predvidjao kantonizaciju B i H (3 kantona + 2) bio je ipak bolji od Daytonskog! Cutillerov (Evropski) plan su bila potpisala sva tri bosansko hercegovacka lidera. Sutradan je Izetbegovic povukao potpis, na nagovor bivseg ambasadora u Jugoslaviji, Zimmermanna. ZNA SE ZASTO!
Daytonski potpisuje Tudjman (morao je pristati zar ne, jer ZNA SE), Milosevic i Izetbegovic.
"Daytonski sporazum je vise zabrinjavajuci nego umirujuci...." pisao je Antonio Jerkov u reviji "Balcanica".
Milosevic je ubijen (indirektno ili direktno svejedno je). Carla del Ponte nije mogla nikako "izaci na kraj" s njim, (kasnije je napisala knjigu "Hajka" da bi oprala svoj obraz, valjda) a optuzenik dok nije osudjen.....
21.09.2008 19:31 h
Istrijan 
Ne mogu vjerovati da ste vi napisali autoru taj natpis. Jugoslavenska narodna armija koju je služio moj otac i njegova braća i rođaci te mnogi prijatelji, a djed je bio u partizanima i borio se protiv fašizma otvoreno su mi pričali da je ona izdajnička i služila u Miloševićevom ratnom pohodu protiv Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine. Djed je bio već mrtav i ne zna što se dogodilo. Stričevi i drugi rođaci bili su u Domovinskom ratu. Ne mogu doći k sebi zbog toga što se napisali. Pa to je bolnije nego da te ostavi najvoljeniji muškarac! Vjerojatno će neki reći da piše gluposti. To mi je došlo u glavu zbog toga što me je Istrijan razočarao.
21.09.2008 19:31 h
Istrijan 
Ne mogu vjerovati da ste vi napisali autoru taj natpis. Jugoslavenska narodna armija koju je služio moj otac i njegova braća i rođaci te mnogi prijatelji, a djed je bio u partizanima i borio se protiv fašizma otvoreno su mi pričali da je ona izdajnička i služila u Miloševićevom ratnom pohodu protiv Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine. Djed je bio već mrtav i ne zna što se dogodilo. Stričevi i drugi rođaci bili su u Domovinskom ratu. Ne mogu doći k sebi zbog toga što se napisali. Pa to je bolnije nego da te ostavi najvoljeniji muškarac! Vjerojatno će neki reći da piše gluposti. To mi je došlo u glavu zbog toga što me je Istrijan razočarao.
21.09.2008 19:34 h
Zašto ? 
Pa Istrijan je samo nabrajao slijed događanja.
21.09.2008 20:12 h
Justina 
Da tako nesto: Slijedio sam dogadjaje... glede Milosevica.
A upravo u vezi, glede, Milosevica, cuo sam rijeci jednog talijasnkog sveucilisnog profesora Medjunarodnog prava: "Ni franjevci (a ja bih dodao ZNA SE KOJI) kad su na vlasti nisu bas tako sveti").
JNA je prestala biti Narodna, kad su iz nje otisli generali, pukovnici, admirali;
Tus, Jurjevic, Grubisic, Moreti i "sitnije ribe" kao Ademi i ini.
Ostala je jos neko vrijeme JA.
21.09.2008 20:17 h
zar i vi, matrixdc? 
Koje nabrajanje? Pa on nijednu riječ nije rekao protiv Miloševića! To je fašistički zločinac, to svi znaju osim njegovih političkih suradnika i četničkih ubojica. Da nije bilo njega i onakavih zapovjednika u JNA ne bi došlo do krvoprolića, osveta, novih ubojstava. Koliko je ljudi ubijeno u bivšoj Jugoslaviji! Muškaraca, žena djece... Koliko je tisuća žena silovano, sa svih strana?
Istrijan, ča ti je čovik? Milsim da sam puno mlađa od vas i ne mogu vjerovati da tu temu slabije pozan
21.09.2008 20:33 h
matridc i Istrijanu 
Beogradski pašaluk je prožvakan naziv, ali slažem se s tobom.
Istrijan me je razočao i shvaćam Justinu kakako se osjeća. Ovo što je rekao o časnicima koji su prije bili u JNA mogu se samo složiti ali ne u potpunosti. Nestanak ili propast Jugoslavije skupo je stajao narod, ljude koji su nepotrebno ginuli, mislim to se zna. Ako su uglavnom Hrvati stvorili Jugoslaviju Srbi su je uništili i prvi izazvali krvoproliće. Pa to već i mnogi pametni Srbi govore i pišu, ali nekima to još ne ide u uho. Je, Istrijan, Milošević je kao što je napisano balkanski krvnik i krvnik s Dedinja!
salsa  
21.09.2008 20:48 h
Istrijan,pa istrijan 
Tipična podvala talijanskih revanšista i iredentista.Ponosni i vrijedni Istranin i Istrijanka žive u Istri.Zar nije naziv "Istrija" svojatanje prelijepe Istre,od onih koji bi ju rado prisvojili , kao što su htjeli barbari sa istoka Slavoniju.
A Sutlić može voditi privatno kući tog opsukurnog tipa,pa i samog vraga,ali na HTV,kojeg svi plačamo,ne može,jer to nije njegova prćija i mora se zatražiti njegova trenutna ostavka.
P.S. Zar "istrijani " misle da bi dolaskom Talijana u Istru bili i jedan dan svoji na svme ? Istarski Talijani,neka mi oproste koji ne misle tako,prvi bi uprli prstom na "borce" za "H/Istriju/?/
salsa  
21.09.2008 20:52 h
Molim , ispravak 
Istranin i Istranka .
21.09.2008 20:54 h
Draga moja justina 
Razumijem tvoje osjećaje i patriotski naboj. Osobno sam bio svjedokom i učesnik nekih događanja iz novije povijesti. Platio sam to tako što sam danas invalid. Bio sam u JNA u redovnoj vojsci,potom počeo raditi i onda ponovo u HV.
Bavio se vrhunskim sportom i bio reprezentativac Jugoslavije. Ovo je bio uvod kako bi razumjela konotaciju priče u kojoj smo tada živjeli. No vratimo se Istrijan-u, ni u jednom momentu nije negirao zločinačko djelovanje Miloševića, kako veli "ostala je još neko vrijeme JA" Kao legalist tvrdi, kao što tvrdim i ja Milošević nije kriv sve dok mu se ne dokaže krivnja, mrtav je ili nasilno ili ne, nije bitno. Imamo okrivljenog ali ne i krivca. Pustimo naše osjećaje, naš stav u svemu ovome. Osobno smatram da je Milošević "maknut" kako ne bi imali kolektivnu krivnju Srbskog naroda a sjetimo se Jasenovca kao (nametnute) kolektivne krivnje Hrvatskog naroda. Znakovito je to da velike sile upravljaju nekim stvarima bez obzira na realno stanje ili činjenice. Posebno se isticala Britanska obavještajna služba koja se trudila ublažiti Srbske zloćine a isticati Hrvatske, nadopunjujući ih onim o genocidnosti Hrvata (Jasenovac)
Pokušao sam biti jasan koliko mi moja subjektivnost dopušta. Stoga draga moja, nije samo istina ono što ti mediji,knjige i neki ljudi pričaju, istina je puno dublje i zato podržavam Istrijana jer imam osječaj da razumije povjest puno dublje nego masa blogera. Oprosti na greškama, pisao sam u jedan mah.
21.09.2008 21:40 h
salsa 
Držim da su i velikoj zabludi glede "bockanja" Istrijana ( koji se potpisuje) i Istrijanki (koje ti pišeš). Ne znam odakle si, gdje si se rodio, iako to mene ne zanima, ali očito slabo poznaješ povijest Istre. Da ne duljim:književno smo Istrijan i Istrijanke, a na dijalektu više stotina godina, znači prije dolaska Italije u Istru, stanovnici su govori da su Istrijani. Za sebe je, kažu rođaci moje majke, govorio da je Istrijan narodnjak Istre Cukon koji je pisao na hrvatskom književnom jeziku još tamo dvadesetih godina. Molim te nemoj ni ti ni drugi nama govoriti tko smo, što smo i kako ćemo se zvati. To je isto kao kad bih rekla Zagorcu da je Zagorac a ne Zagorec. Mi smo u Istri sačuvali naše Istrijanstvo Hrvati i Talijani, a iredentisti i prodane duše su nešto drugo. To si valjda mogao primijetiti kod mojih upisa. A što se tiče Istrijana on mi je glede Miloševića razočarao.
21.09.2008 21:49 h
matrixdc 
U vašem zadnjem upisu slažem se s vama u dosta stvari, ali o tome da nitko nije kriv dok mu se ne dokaže na sudu - u slučaju Slobodana Miloševića i JNA - su najobične frazetine. To smo dosad čuli i čitali. Imamo svoje mišljenje i o počinjenim zločinima u Hrvatskoj nad srpskim stanovništvom, ali riječ je o Miloševiću i JNA, koja je, da je bila prava narodna armija, trebala slomiti kičmu miloševićima. Međutim, ako nismo bil za zajednički život onda smo trebali napraviti ako Česi i Slovaci. Ali Česi i Slovaci nisu okrvavljeni Balkanci. Stariji ste odm mene, vjerojatno i Istrijan, žao mi je što ste sve prošli, ali Sloba i JNA su svima naštetili a najviše Srbiji i Srbima u Srbiji, BIH i Hrvatskoj!
21.09.2008 21:59 h
justina 
Slažem se s tobom curo, sve stoji što si rekla ali previdjela si ono "legalist". Promišljanje o povijesti ovih prostora je vrlo bremenito, isprepleteno raznim interesima velikih i malih sila. Stoga sam ti odgovorio, pusti naše stavove, LEGALITET je nešto drugo. Poznata je činjenica da je Zakon jedno a život često puta drugo.Rožen sam u Puli kao što znaš, i dobro veliš Istrijan ili kako kažu Zrman.
22.09.2008 12:13 h
matrixdc 
Sve je u redu. Kažete Zrman, ali može i Strnić.
Njastrašnije je da ostali mediji u Hrvatskoj šute, a istinski domoljubi i pošteni građani u Srbiji se čude a neki smiju što "smo" Tijaniću dozvolili da dođe i govori nam gluposti. Tko još nije razumio da je pokušao iz FRovinja baciti "folk-muzičku" bombu na Hrvatsku samo da izbjegne da ga netko ne pita za bombe koje su bačene na Hrvatsku. Demokratska trulež.
22.09.2008 12:43 h
Koštunica i Tijanić 
Prema biografiji srpske agencije Beta iz kolovoza 2001., Vojislav Koštunica je na pitanje zašto je izabrao Tijanića za medijskog savjetnika odgovorio:"Nije loše imati đavolvog advokata".
23.09.2008 00:09 h
Istrijan 
Niste se valjda toliko naljutili na mene da se ne žeite više dopisivati. Kad ne može uživo razgovarati dobro je i ovako. Vi ste rekli svoje a ja moje. Rekla sam što mislim. Željela bih da ne shvatite da ne želim s vama razgovarati preko ovoga portala. Evo, prepisala sam jedan o bisera Aleksandra Tijanića, bivšeg ministra informiranja koji je veliki pokvarenjak i to znaju mnogi novianri i stanovnici Srbije. Kad je dobio nogu u dupe kao što je opisano u natpisu počeo se osvećivati supružnicima Marković-Milošević i oni nisu jedini koje je crnio, a kad je bio s njima ulizivao se što je isto poznato u Srbiji. On je u jednom intervju u jednom srpskom časopsiu kad je Milošević ležao u haškom zatvoru bio "hrabar" optuživati ga da je on kriv što ej izgubljeno Kosovo kao što je to svojevremeno učinio Vuk Branković i da je kriv za NATO-bombardiranje. Ima tolkiko toga što je govorio i napisao protiv Miloševića i njegove supruge Mire i ono što ej prenijeto u mnogim medijima ne bi stalo u jedan vagon, a prije toga jeo i pio iz njihovih tanjura i čaša. Vjerujem da ste, Istrijan, i vi nešto pročitali me samo od pokvarenjaka Tijanića jer su pisali mnogi srpski i drugi novinari.
23.09.2008 17:38 h
Oko 1300 medijalaca... 
bilo je u Rovinju i nitko od njih nije imao hrabrosti postaviti pitanje Aci Tijaniću, direktoru RTS-a, što je došao u Rovinj i je li ga barem malo sram što je bio ministar informisanja u zločinačko doba Slobe Miloševića koji je bio "bog i batina" u Srbiji tj. u SR Jugoslaviji? Zar od toliko ljudi ni jedan nije bio čovjek da ga upita za rat koji je započela JNA i Srbija protiv Hrvatske, BIH i Slovenije. Pročitao sam jučerašnji Večernji list, novinar i urednik su opet "zagrizli" i kako se slavilo do jutarnjih sati (objavilo su i sliku Tijanića) i još jednom "izbacili" u javnost Acinu izjavu o bombi turbofolk koja će eksplodirati u Hrvatskoj. Mislim da je ta "bomba" već eksplodirarala u glavama Večernjakovih uredničkim glavonjama kojima je Tijanić glavni lik za zabavljačku čitalačku publiku. Fuj!
23.09.2008 19:11 h
Justina 
Nisam se naljutio! Zasto bih? Lijepo je sto imamo taj prostor u "Javnom" da mozemo razmjenjivati misljenja. Prosto nema se nekad vremena. Ima i drugih stranica na Internetu, a mora se i raditi - da bi se prezivjelo.
Godine prolaze ... nastojim budem stalozeniji, da ne "padnem" na provokacije jednih te istih. Doduse znam se i ja nekada "zaletiti".
Porucujem njima da malo pazljivije citaju sto pisem!
Za gospodina Tijanica sam katkad cuo. Nije me nesto posebno zainteresirao.
Suvise je jednostavno okrivljavati Milosevica i JNA za tu nasu, mislim jugoslavensku, tragediju. Da je on jedini krivac, ne bi doslo do tog velikog krvoprolica!
Napad na Jugoslaviju iznutra i izvana doveo je do gradjanskog rata, "guerra incivile" parafrazirajuci talijanski pojam "civile" koji je u B i H doveo do krvolostva i bratoubilackog. "Naravno da su Muslimani podnijeli najvise zrtava i zlocina, jer su se borili protiv Hrvata, protiv Srba i medjusobo" (Hrvatska ljevica, negdje iz 1994., cini mi se). Zar se zaboravilo da je Izetbegovic poslao V korpus sa uvezenim mujahedinima, protiv Abdica?!
Za vrijeme rata u Bosni, razgovorao sa prijateljem bosanskim Muslimanom iliti Bosnjakom, i zapitao ga jednom gdje mu je brat. "Pa tamo je u Zagrebu sa Tudjmanom, sa ustasama". On se uspio dokopati inostranstva, Norveske. Eto, pa tko ce reci onoj majci, kojoj su sinovi neprijatelji da nije bio bratoubilacki?!
Nitko se ne pita kako to da je Slovenija prosla bez rata! Tek sa par sukoba u kojima su teritorijalci "potamanili" preko tridesetak regruta, koji nisu mogli niti smjeli pucati, dok su slovenci izgubili svojih 3 - 4 vojnika. Zar nije bila duznost starjesina da brani svoje vojnike - a nisu!
Zar nije i Makedonija prosla bez "ispaljenog metka"?!
Koliko je i samo ime Jugoslavija smetalo, izazivalo mrznju, napose "ujka Samu" shvatit nesto i ako procitajte knjizicu Noam Chomskog: What ucle Sam really want" - " Sta to (u stvari) hoce Amerika?" - "I Giardini dello zio Sam".
Zar nije dao do znanja i "sluzbenik ujka Sama" J. Solana, kojemu nije bila dovoljna agresija na ono sto je ostalo od Jugoslavije (dakle agresija - bombardiranje i Kosmeta) i zapovjedio da se to ime mora izbrisati!
Usput mozda je netko vidio u petak proslog tjedna na RAI TV3, dokumentarac "La guerra infinita. Prva epizoda: Kosovo nakon 9 godina" (Nastavak slijedeceg petka u 21 sat). Pa dodje mi da ponovim "bijeda od kosovskih Albanaca, pa njihove vodje natjerali su ih da pljescu onima koji su ih masakrirali. Jer bombe oplemenjene osiromasenim uranijumom su ubijale i njihovu djecu, civile!
Ali CIA zna.....
23.09.2008 19:35 h
CIA "sve zna" ... 
...i radi upravo tako, skladno talijanski receno, "USA e getta", (Upotrijebi i baci!).
Sjecate se Bin Ladenovih mujahedina i krvnika koji su se u Bosni a zatim na Kosmetu borili protiv Srba. Tada je Bin Laden bio prijatelj amerikanaca, da bi ga zatim, kad im vise nije trebao, proglasili "neprijateljem broj 1".
No da nastavim sa; "CIA je rekla da ce Jugoslavija postojati jos 18 mjeseci. Nije receno da nece proci bez oruzanih sukoba a glavni kivac bit ce proglasen Milosevic". To je naslov clanka New York Timesa" 28. 11. 1990., preuzet od dviju talijanskih novina "Tempo" i "La Stampa". Jeli to slucajnost? Bilo je to uoci 29. NOVEMBRA!
23.09.2008 20:21 h
Istrijan 
Veseli me da ste se ponovo javili svojim razmišljanjima i svakome je jasno da ste jugonostalgičar. Ja nemam tih prerasuda ali pozanjem puno ljudi koji ih imaju i žale za Jugoslavijom (govorim o Hrvatima), ali nisam srela ni jednog od njih koji nije reako da je Slobodan Milošević ratni zločinac koji je zajedno s JNA slomio Jugoslaviju. Vi pišite i čitat ću svaki vaš natpis, ali braniti Miloševića ili njega uspoređivati s Tuđmanom (mislim za krivnju rata) su gluposti. Ima i Tuđman svojih mana, ali on nije napao Beograd i Srbiju!
24.09.2008 23:40 h
Nevjerojatno! 
Neki su portali prenijeli članak od javno.com, na primjer www.barkun.hr na kojem ima dvostruko više komentara nego na ovom portalu. Koga interesira može se "prebaciti" na taj portal zbog usporedbe komentara. Tamo su se posvađali i padaju teške riječi...
25.09.2008 04:26 h
mea culpa 

Riders digest:

''Milošević je dio zavjere u građanskom ratu koji se dogodio međunarodnom zavjerom a JNA je eto bila uvučena u to igrom slučaja – to znam ja jer mi je mama tata i dida rekao''

Tko vas bre sastavi…
26.09.2008 11:00 h
 
Puno je toga napisano i izrećeno, puno toga smo "zaboravili" a i puno toga još nije izrećeno. Stvarno stanje i konstalacija snaga u ex YU moći ćemo sagledati iz neke daljnje perspektive s odmakom od bar 50 godina. Kako se danas bakćemo s Blaiburgom,Jasenovcem i inim stratištima, tako vjerujem da će naša djeca lamentirati o nedavnim događajima. Jedno je bitno, da ih pustimo da sami stvore sud o svim događajima. Navijanje za bilo koju stranu oduzima bilo kakvu objektivnost. Stoga "jadan je narod čija se povjest ponavlja" Naučimo već jednom tu povjest i krenimo naprijed.Imamo za koga.
01.10.2008 21:40 h
Gdje su organizatori? 
Toliko kritika čitatelja na ovom i drugim portalima koji su prenijeli članak od javno.com, a organizator "mudro" šuti. Znaju dobro da im ne služi na čast što su "doveli" Aleksandra Tijanića da zagađuje okoliš prelijepog Rovinja. Ovo mora biti opomena svim drugim organizatorima u Hrvatskoj da ne pozivaju ili ne dozvole da na takvim predbama sudjeluju Miloševićševi ministri i propagandisti.

Članke mogu komentirati samo članovi kluba.

Prijavite se ili registrirajte u klub. Registracija je besplatna.


PREMJEŠTAO LOPTICE

FOTO: Primorac pokazao da ima ´muda´

Dragan Primorac pokušao je objasniti kako bi riješio korupciju, no postojao je razlog...
NOVO U PONUDI

Dobiješ kredit od 25.000, a vraćaš samo 20.000 €

Slavonskim Brodom već neko vrijeme kolaju letci sa zanimljivom ponudom. Nudi se kredit...
DAVOR PAVUNA:

Sanader je bio blefer koji vas je varao 10 godina

Priznati fizičar tvrdi kako je problem Hrvatske negativna selekcija koju je sustavno provodio...
NOVA TV VS HTV

Kako je Gačić ukrala Hlo predsjedničke kandidate

HTV je, tvrde u stožerima predsjedničkih kandidata, pozive za završno sučeljavanje uputio...
EMISIJA PUNA EMOCIJA

Kako je Stanković rasplakao Hrvatsku?

U emisiji NU2, gostovao je veteran Domovinskog rata Igor Hamer koji je na bojište otišao...
ZATVORSKE PRIČE

Mladen Naletilić- Tuta ima sina crnca

General Sefer Halilović bio je u šoku kada je u zatvoru shvatio da je Tutin sin crnac,...
ANDRIJA HEBRANG HTV-U:

Pokušali ste skrojiti drugi krug, a odijelo ću ja!

Hebrang nije prisustvovao sučeljavanju zato što je bio na skupu, već zato što je revoltiran...

KLUB
NISTE PRIJAVLJENI
PRIJAVA
Br. članova: 10689
Zapamti me na ovom računalu
Oglasi











Copyright © 2006-2009 Javno.com   Sva prava pridržana.